باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری
نوشته شده توسط : hiwebex

توجه به چگونگی پیاده سازی باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری و تمرکز بر خدمات قابل ارائه از طریق باشگاه مشتریان به علاقمندان به حوزه گیاهان دارویی، امری است که نمی بایست از نظر صاحبان عطاری ها و همچنین طراحان سایت های متعلق به طراحی ها دور بماند. منوی باشگاه مشتریان می تواند امر ارتباط با مشتریان و همچنین دریافت بازخوردهای مثبت و منفی از آنان را تسهیل نماید. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص مشخصات و خدمات قابل ارائه از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری می پردازیم.

نکاتی در خصوص باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری

  • ارائه نسخه های موفق در باشگاه مشتریان : از مواردی که ارائه آن از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایتعطاری منجر به افزایش بازدید از سایت عطاری و همچنین افزایش تعداد مشتریان مورد نظر می گردد، ارائه نسخه های موفق مشتریان و نتایج حاصل از این نسخه ها در باشگاه مشتریان می باشد. البته می بایست پیش از انتشار نسخه، نسبت به رضایت مشتری اطمینان حاصل شود و در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به انتشار بیماری و نسخه تجویز شده برای آن بیماری، می توان نسخه را بدون ذکر نام مشتری، منتشر نمود. مشاهده نسخه های موفق، بر افزایش تعداد مشتریان مؤثر می باشد.
  • بهره گیری از نظر کاربران در خصوص ترکیبات گیاهی پیشنهادی : صاحبان عطاری ها از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری می توانند با ترکیبات گیاهی پیشنهاد شده از سوی کاربران و علاقمندان به حوزه گیاهان دارویی آشنا شده و با بررسی و انجام آزمایشات لازم بر روی این ترکیبات و حصول اطمینان از اثربخشی آنها، نسبت به تجویز این ترکیبات در نسخه های گیاهی خود اقدام نمایند. همچنین کاربران می توانند تجربه های شخصی خود در خصوص استفاده از گیاهان دارویی را با سایر اعضای سایت به اشتراک بگذارند و بدین طریق بر دانش سایرین اضافه خواهد شد.

دیگر موارد مطرح در خصوص باشگاه مشتریان در طراحی سایتعطاری

  • اطلاع رسانی در خصوص همایش های طب سنتی : اطلاع رسانی به کاربران در خصوص همایش هایی با رویکرد طب سنتی و استفاده گسترده تر و علمی تر از گیاهان دارویی، از دیگر خدماتی است که از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری می توان به مشتریان سایت عطاری ارائه نمود. از طریق این همایش ها، دانش کاربران در خصوص گیاهان دارویی و همچنین طب سنتی افزایش یافته و دیگر لزوما خود را ملزم به استفاده از داروهای شیمیایی نمی کنند. این امر در گسترش فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی بسیار مؤثر می باشد.
  • امکان ایجاد شبکه دارویی : از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری این امکان برای مشتریان سایت عطاری فراهم می گردد که شبکه ای تشکیل داده و به تبادل اطلاعات و تجربیات خود از طریق این شبکه با یکدیگر بپردازند. همچنین کاربرانی که به تحقیقات و پژوهش های علمی در حصوص گیاهان دارویی می پردازند، می توانند از طریق باشگاه مشتریان، دیگران را در جریان نتایج حاصل از پژوهش های خود قرار داده و به بحث و بررسی در این خصوص بپردازند.

متن بعد: بررسی سایت عطاری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت عطاری , طراحی سایت گیاهان دارویی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: